Meistä

Hammastieto.fi auttaa potilasta löytämään itselleen sopivan hammaslääkäriaseman, ja tarjoaa relevanteinta tietoa toimenpiteistä ja suun terveydestä.

Palvelun perustajat HLL Leo Nylander ja HLL Ville-Pekka Paalasmaa aloittivat alkuvuodesta 2017 HammasOskari Oy:ssä, jonka liiketoiminta on kasvanut alle neljässä vuodessa seitsenkertaiseksi. Panostukset digitaaliseen markkinointiin ja sisältöihin (youtube- ja blogisisältö) ovat olleet keskiössä potilashankinnan suhteen. Koska laadukas palvelu ei rajoitu pelkästään fyysiseen palveluun, on digitaalinen läsnäolo tärkeää potilaille nykymaailmassa.

Koska digitaalisuus ja sisällön tuottaminen vaatii panostusta, osaamista, investointeja sekä aikaa, on hyvä niin potilaille kuin palvelun tarjoajille, että tietoa on saatavissa yhdestä paikasta. Tämän seurauksena potilas löytää itselleen sopivan hoitopaikan ja hammaslääkäri uuden asiakassuhteen.

Hyödyt asiakkaalle

Hyödyt yritykselle

Kun asiakashankinnasta maksaa kiinteän kulun silloin kun aika varataan, on budjetti oikein kohdennettu ja rahalle on myös todellista vastinetta. Mainonnan tehokkuus on helppo laskea.
Kiinteät kulut hoitaja-hammaslääkäri-työparista on luokkaa 125€/tunti ennen hammaslääkärin palkkiota, joten on erittäin kannattavaa saada täyttöasteet korkeiksi. Hinnoittelullamme voit päästä jopa 6-10 x ROI -lukuihin, riippuen potilaan tyytyväisyydestä ja annetusta hoidosta.
Varauksia tapahtuu vain silloin kun kirjoilla on tyhjää. Tämä säästää myös aikaa ja vaivaa, sillä sinun ei tarvitse jatkuvasti tarkkailla sitä milloin mainoskampanjoita pitää laittaa päälle ja ottaa pois päältä kun uusia ajanvarauksia ei enää tarvitse.
Kasvata liikevaihtoa ja paranna tulosta.

Luota kokemukseemme

Vaikka vastaanottomme liikevaihdon kasvu on ollut hurjaa aina pienestä vastaanotosta paikalliseksi markkinajohtajaksi (liikevaihto seitsemänkertaistui 3,5 viimeisen vuoden aikana HammasOskari Oy:ssä), on meillä myös muuta näyttöä mainonnan saralla.

Keväällä 2020 lanseeraasimme Isodent Oy:n kanssa uuden tuotteen ”Vastaanoton suuvesi” tuotteen.

Tuote on tällä hetkellä yleisin suun terveydenhuollossa Korona-aikana käytettävä preoperatiivinen suuvesi. Vetyperoksidi-pohjaisten suuvesien käyttöä suositeltiin myös THL:n ohjeissa tuotteen lanseeraamisen jälkeen.

Saavutuksemme

Tämän kampanjan seurauksena voitimme mm.
Foliomag:n Ozzie & Eddie Awardsien Momentum-palkinnon

Hermes Creative Awardsien kultaisen palkinnon ​

The International CSR Award​

Ehdolla pohjoismaiden parhaimmaksi sisältömarkkinointikampanjaksi